Oktogon Medical Center

ÁSZF

1. Általános rendelkezések

1.1.

A Praxis-H Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

(székhely: 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10. alagsor 2. ajtó,

Cégjegyzékszám: 01-09-880726,

Adószám: 13936532-2-42,

képviseli: Farkas Levente,

a továbbiakban: „Szolgáltató”),

 

valamint a Szolgáltató által nyújtott, magánúton finanszírozott egészségügyi szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél”, Szolgáltató és Ügyfél együtt: „Felek”) között létrejött egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésre (a továbbiakban: „Szerződés”) – a Felek eltérő tartalmú külön írásbeli megállapodása hiányában – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) az irányadóak.

 

1.2.

A magánúton történő egészségügyi szolgáltatás igénybevételével a Szolgáltató és az Ügyfél között szolgáltatási szerződés jön létre, amelynek alapján a Szolgáltató az Ügyfél részére díjfizetés ellenében egészségügyi szolgáltatásokat nyújt.

A díjfizetés a mindenkor hatályos árlista szerint történik.

Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et megismerte, elolvasta, megértette, tudomásul vette, és az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek fogadja el.



2. A Szolgáltatás

 

2.1.

A Szolgáltató a hatályos jogszabályok, az orvosi szakmai protokollok betartása mellett, valamint a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint egészségügyi, orvosi szolgáltatásokat nyújt az Ügyfél részére.

 

2.2.

A Szolgáltató kijelenti, hogy az egészségügyi szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezik az illetékes hatóság által kiadott működési engedéllyel, a szükséges tárgyi és személyi feltételekkel, valamint a tevékenységére vonatkozó szakmai felelősségbiztosítással.

 

2.3.

A Szolgáltató tevékenységét alkalmazottai és külön szerződéssel igénybevett közreműködői útján látja el.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítése során közreműködőt igénybe venni, akiknek tevékenységéért a Szolgáltató – mint a szolgáltatás nyújtója – felelősséget vállal.

 

2.4.

Az egészségügyi szolgáltatás igénybevételének helyszíne:

1066 Budapest, Andrássy út 46. 1. emelet 9.

 

2.5.

Az egészségügyi szolgáltatás igénybevétele során a Felek együttműködésre kötelesek.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltatót és a közreműködő orvost minden olyan körülményről tájékoztatni – így különösen minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről –, amely a kórisme felállításához, a kezelési terv elkészítéséhez vagy a beavatkozások biztonságos elvégzéséhez szükséges.

Az Ügyfél tájékoztatási kötelezettsége kiterjed minden olyan tényre, körülményre – így különösen fertőző betegségekre, foglalkozás végzését kizáró megbetegedésére, állapotra –, amely mások életét vagy testi épségét veszélyeztetheti.

Amennyiben az Ügyfél e tájékoztatási kötelezettségének nem, vagy csak részben tesz eleget, úgy az ennek elmaradásából eredő következményekért a Szolgáltatót, illetve a Szolgáltató által szerződéssel igénybevett közreműködő kezelőorvost sem szakmai, sem anyagi felelősség nem terheli.

 

2.6.

Az Ügyfél kijelenti, hogy a Szolgáltató által nyújtott egészségügyi szolgáltatást szabad akaratából és önrendelkezési jogának biztosítása mellett veszi igénybe.

Tudomásul veszi továbbá, hogy a beavatkozásokhoz külön írásos beleegyezése szükséges.

 

3. A Felek jogai és kötelezettségei

 

3.1.

A Szolgáltató kötelezettséget vállal a szolgáltatások szakszerű nyújtására a hatályos jogszabályok, szakmai irányelvek és etikai szabályok betartásával.

 

3.2.

A Szolgáltató a szolgáltatásokat az alábbi helyszíneken nyújtja:

  • 1066 Budapest, Andrássy út 46. 1. emelet 9.
  • Oktogon Medical Center: 1065 Budapest, Oktogon tér 3. fsz. 6. ajtó

Az adott szakrendelés pontos helyszínéről az Ügyfél a visszaigazoló tájékoztatóban kap részletes információt.

 

3.3.

A Szolgáltató rendelési ideje:

  • A rendelési időt az aktuális nyitvatartás szerint biztosítja, amely a honlapon és a rendelőben elérhető.
  • A nyitvatartási időn kívül ügyeleti ellátás nem működik.

 

3.4.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendelési rend bármikor, előzetes bejelentés nélkül történő módosítására.

Rendelési idő módosítás esetén annak tényét a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a módosítás hatályát követő 5 munkanapon belül köteles közzétenni saját vonatkozó weboldalain (www.oktogonmedical.hu), valamint az érintett rendelési helyeken kifüggeszteni, ezzel tájékoztatva az Ügyfelet.

 

3.5.

A Szolgáltató a Szolgáltatás nyújtásáért díjazásra jogosult.

Az Ügyfél köteles a mindenkor hatályos díjjegyzékben foglalt díjakat a Szolgáltató részére határidőben megfizetni.

A díjak az Ügyfél számára a szolgáltatás igénybevétele előtt megismerhetők.


4. A Szolgáltatás igénybevételének menete

 

4.1.

A Szolgáltatás igénybevétele az Ügyfél részéről előzetes bejelentkezést igényel, amely az alábbi módokon történhet az Oktogon Medical Centerben:

  • személyesen
  • telefonon: +36-1/773-3650
  • e-mailben: info@oktogonmedical.hu
  • a honlapon keresztül: www.oktogonmedical.hu

 

4.2.

Az Ügyfél lehetőség szerint az előre egyeztetett időpont előtt legalább 5 perccel köteles megjelenni a szolgáltatás helyszínének recepcióján, és jelezni érkezését.

A Szolgáltató a bejelentkezést, adatrögzítést és adategyeztetést követően nyújtja az Ügyfél részére az igényelt szolgáltatást.

Az Ügyfél a foglalt időpontot legkésőbb 24 órával a vizsgálat vagy kezelés megkezdése előtt jogosult díjmentesen lemondani vagy módosítani.

A határidőn belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjának felszámítására.


5. Díjfizetés

 

5.1.

A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás társadalombiztosítási finanszírozással (NEAK) nem rendelkezik, így azt az Ügyfél díj megfizetése ellenében veheti igénybe.

 

5.2.

A Szolgáltató mindenkor hatályos árlistája elérhető:

  • elektronikus úton: www.oktogonmedical.hu/arak
  • a Szolgáltató rendelési helyszínein kifüggesztve
  • a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, ahol bármikor tájékoztatás kérhető

 

5.3.

A Szolgáltató jogosult árlistáját egyoldalúan módosítani, amelyről az Ügyfeleket az árlista közzétételével tájékoztatja.

 

5.4.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az általa igénybe vett Szolgáltatáson túl a kezelőorvos további szolgáltatások igénybevételét indikálhatja.

 

Amennyiben az Ügyfél ezeket a további szolgáltatásokat is igénybe veszi, köteles azok ellenértékét is megfizetni. A díjakról az Ügyfél az elvégzés előtt tájékoztatást kérhet az 5.2. pontban megjelölt módokon.

 

5.5.

Az Ügyfél a Szolgáltatás ellenértékét az alábbi módokon fizetheti meg:

  • készpénz
  • bankkártya

 

Egészségpénztári kártyával közvetlen fizetésre nincs lehetőség. Az Ügyfél kérésére a Szolgáltató a díjról olyan számlát állít ki, amely az Ügyfél által megadott egészségpénztár nevét és tagsági számát tartalmazza.

 

Az Ügyfél a számla ellenértékét közvetlenül a Szolgáltató részére készpénzben vagy bankkártyával köteles kiegyenlíteni.

 

Nem egészségügyi jellegű szolgáltatások esetén (pl. hajgyógyászat, hajdiagnosztika, lézeres hajkezelések, arckezelések, IPL szőrtelenítés, vitamin infúzió kezelés) a számla egészségpénztár nevére nem kerül kiállításra, és biztosító felé sem elszámolható.

 

5.6.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a díjfizetés elmulasztása esetén a Szolgáltató jogosult követelését polgári jogi úton érvényesíteni.


6. Ügyfélszolgálat

 

6.1.

A Szolgáltatással kapcsolatos felvilágosítások, kérdések vagy reklamációk ügyében az Ügyfél az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeket veheti igénybe:

  • személyesen: 1066 Budapest, Andrássy út 46. 1. emelet 9. ajtó
  • telefon: +36-1/773-3650
  • e-mail: info@oktogonmedical.hu

 

Az Ügyfélszolgálat feladata a tájékoztatás nyújtása, valamint az Ügyfél panaszának, észrevételének fogadása és továbbítása a Panaszkezelési Szabályzatban rögzített eljárás szerint.


7. Panaszkezelés

 

Az Ügyfél panaszát a Panaszkezelési Szabályzatban foglaltak szerint teheti meg.

A szabályzat elérhető a honlapon ide kattintva, és a rendelő recepcióján.


8. Titoktartás és adatvédelem

 

Az adatkezelés részletes szabályait az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely elérhető a honlapon és a rendelők recepcióján.

 

9. Az ÁSZF hatálya

 

9.1.

A jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi magán-egészségügyi szolgáltatására kiterjed, és általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről a Szolgáltató és az Ügyfél közötti egyedi megállapodás eltérően nem rendelkezik.

 

9.2.

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosítás hatálybalépéséről a Szolgáltató a honlapján közzétett tájékoztatással, valamint a rendelőben kifüggesztve értesíti az Ügyfeleket.

 

 10. Vegyes rendelkezések

 

10.1.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó hatályos jogszabályok az irányadók.

 

10.2.

A jelen ÁSZF 2025. augusztus 27. napján lép hatályba, és visszavonásig, illetve módosításig érvényes.

Időpontfoglalás